Midsommar dagen!

Hejsan!
Min midsommar spenderades först med Sofia och hennes "halvsyster" från USA och Sarah då vi försökte oss på att grilla men misslyckades och bakade kladdkaka men misslyckades (2:a försöket så blev det bra) och så gjorde vi även pannkakor som inte riktigt blev succé men helt okej, hur pannkakorna kom in i bilden har jag ingen aning om, haha.
Sen blev det att ta bussen till Öregrund. Bussen blev såklart stannad av poliser som gick igenom allas väskor och hällde ut all dricka för de som hade med sig något..
I Öregrund träffade vi massor av trevligt folk. Kvällen blev inte riktigt som tänkt men den var kul och runt midnatt blev det att kila till bussen för min del och självklart stannad av polisen ännu en gång, poliserna var verkligen överallt. Men det är väl bra egentligen.
Klev av i Östhammar och spenderade resten av min midsommar med mina fina brorsor och deras respektive.
Knäppte jätte dåligt med kort men lägger upp ett par stycken.
Katelyn och Sofia!
Fina tjejer på väg till Öregrund.
Ända bilden jag hade på mig tagen innan vi fixat oss.
Tack för denna midsommar!
/ Maria

Kommentarer

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0