Lite bilder från Mallis!

Hejsan!

Är hemma efter att ha ätit en god bit mat och sedan kikat på hotellets show.. Lite under förväntningarna med tanke på tidigare år jag kollat, men det kan ju också bero på att jag de senaste veckan omringats av otroligt talangfulla människor, Birkas underhållning är rätt svårslaget!

Här kommer lite bilder från hotellet och de senaste dagarna, bilderna från kryssningen kommer upp när jag kommit hem.



Utsikten från balkongen!



En något brunare eller snarare sagt kanske rödare Maria!


Just nu är semester precis vad jag behöver!
Värme, bad, roligt, och ingen stress vilket jag verkligen behövde komma ifrån en stund, hur skönt som helst.
Först Ullared, sen kryssning och nu Mallorca, jag kan lova att jag försöker njuta av varenda sekund.


Kram på er!

/ Maria

Kommentarer
Postat av: Angelica

Minns du Gilava som vi var hem till när jag och Fredrik precis träffats? Hon jobar som entertainer någonstans, så ta reda på om hon är med i gruppen. Jag tror att en annan person som jag känner från Kultis också jobbar som entertainer åt nått företag så kolla vad dom heter, kunde vara kul att veta om du stöter på någon man känner :)

2010-07-23 @ 02:14:04
Postat av: Kajsiiii

ser härligt ut de där!

njut ordentligt nu, så får vi ses sen när du kommer hem! :D

just nu är de typ bara 15 grader ute här i gimo iaf.. iskallt!

2010-07-23 @ 14:57:53

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0