Har det toppen på Mallis!

Hejsan!

Nu har det varit lite dålig uppdatering men jag har inte velat sitta för mycket vid datorn!

De senaste dagarna har vi i alla fall haft mycket bättre väder vilket vi är glada för.
Mina dagar just nu består av att äta, sola, bada, äta, sola,bada, läsa, äta, skriva låttexter, träna på min låt och sova ungefär. Helt underbart och precis vad jag behöver just nu, för att koppla bort all stress för ett tag.

Fick ett erbjudande igår om att hyra en lägenhet tillsammans med en fin vän och en till tjej som jag inte riktigt vet vem det är i Stockholm. Jätte kul erbjudande men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, känner att jag behöver tänka igenom det ordentligt.

Här kommer i alla fall lite bilder från de senaste dagarna!

Världens finaste mamma!



På balkongen alldeles nyss!

/ Maria



Kommentarer

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0