16 år!

Så var man 16 år!
Vaknade i Östhammar och åkte till Uppsala där jag blev hämtad och körd till vårat landställe där min födelsedag spenderades!
Först kom Jennifer, Lukas och Johan på besök, sen Fredrik, Angelica, Robin, Mimmi och Kira och sen Niclas och Jessica!
Då blev det alltså fika 3 gånger och grillat 2! Tyvärr inte för mig för jag har mått halvdåligt hela dagen, hade riktigt ont i magen ett tag.
Fick jätte fina presenter:
En platt TV
Presentkort på New yorker!
Ett rosa datafodral med paljetter!
Ett rosa fodral till kameran!
Presentkort på Gina tricot!
Presentkort på smink och en sminkkurs på make-up store!
Bäst av allt var att jag fick träffa min underbara familj, ni är bäst!
Världens godaste tårta!
En del av presenterna! ( Hann inte knäppa kort på alla!)
Tack alla som gjorde min 16 års födelsedag så fin!
Nu blir det att packa lite för imorgon bitti bär det av till Ullared!
Ha det bra!
/ Maria

Kommentarer

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0