Sista inlägget i denna bloggen?

Det här kommer antagligen som rubriken säger att vara mitt sista inlägg i den här bloggen.
Jag känner att den här bloggen inte riktigt visar mig längre utan mer den jag förut var.
Jag är inte samma person nu som jag var för 1 år sen och jag är absolut inte samma person nu som jag var för 2 år sen när jag startade den och det är väl så det blir.
Jag kommer antagligen tillbaka med en ny blogg som är knuten till min hemsida som är under uppbyggnad.
Så håll ögonen öppna på min hemsida, mariabroberg.se !
Avslutar med ett foto på min gudson, världens finaste lillkille (hoppas det är okej att jag lånade kortet Jennifer)
/ Maria

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; åå va roligt att de var där! :)

allting är bra med mig, hur är all med dig då? kramar

2010-10-25 @ 18:51:01
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0