Hemma!

Hejsan!
Är nu hemma efter två kanon veckor på Mallorca!
Är verkligen helt slut just nu men känner att jag både borde packa upp väskorna och städa rummet lite grann (läs mycket).
Min dag har i alla fall först spenderats på Palmas flygplats och på flygplanet hem och sedan blev det att åka hem till Niclas och Jessica och där blev man bjuden på både middag och fika, det tackar man ju inte nej till!
Även fast jag har haft det riktigt bra på Mallis så känns det skönt att vara hemma igen, behöver några dagar nu för att ta i kapp allt med min familj och mina vänner.
Snart är det skolstart igen och det kommer verkligen att bli annorlunda i höst. Även fast jag är världens gladaste över att jag ska gå på en skola med så bra rykte som Rytmus så är jag jätte rädd att inte hålla samma tempo och vara lika bra som alla andra, typiskt mig skulle jag tro. Måste börja tänka mer individuellt, jag tror att det blir 3 otroligt nyttiga år för mig!
/ Maria

Kommentarer

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0