Near, far, wherever you are ?

Dagen har varit ganska bra. Skolan var ganska okej och gick snabbt så det var skönt.
Ikväll blir det att träna, får se hur det går den här gången då ?
Funderar  på att fixa designen lite igen, jag vill ha nån annan lite mer vintrig färg istället för rosa. Ska fråga Alva om hon vill hjälpa till :)
Gårdagskvällen vart lite jobbig först, men sen vart det bra tillslut..
Robin, min yngsta storebror ska flytta till Gävle, det känns verkligen jätte konstigt. En bror i Uppsala en i Östhammar och en i Gävle. Önskar verkligen att vi alla kunde träffas oftare, men jag vet att alla försöker sitt bästa.

Det har börjat snöa nu också. Är det någon mer än jag som tycker att det är lite småmysigt?
Denna tiden på året då man bara känner för att hoppa ner i ett varmt bad, hade jag haft tid så skulle jag lätt gjort det, men sen blir det att plugga en massa. Prov på Fredag och Måndag.

Ikväll tänkte jag försöka göra ett lite mer intressanr inlägg. Good luck with that men x)
Komentera gärna om det är nåt spec ni vill att jag ska skriva om ?

Puss på alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

prov pålördag xD

2008-11-19 @ 19:27:07

Comment:

Name:
Remember me?

E-post:

URL/Blog:

Comments:

Trackback
RSS 2.0